MMLAB ieško atlikėjų muzikiniam performansui „Sayonakidori“

 
 
 
 

Naujam kompozitorės Agnės Matulevičiūtės muzikiniam performansui „Sayonakidori“ (iš japonų kalbos – „Lakštingala“) MMLAB ieško įvairaus profilio atlikėjų: aktorių, šokėjų, performanso menininkių(-ų), turinčių bent 3 metų kūrybinę patirtį. Muzikinis išsilavinimas nėra privalomas, tačiau patirtis dalyvaujant garso projektuose bei darbas su garso generavimu scenoje – privalumas. Šokio ir judesio įgūdžiai – privalumas.

Premjera numatoma 2025 m. kovo pabaigoje. Pagrindinis repeticijų laikotarpis - 2025 m. kovo mėn. Pavieniai kūrybinės komandos susitikimai prasidės nuo 2024 m. spalio mėn. Repeticijos vyks lietuvių ir anglų kalbomis.


ANKETA

Registracijos anketų laukiame iki rugpjūčio 25 d., gyvas susitikimas (kastingas) įvyks rugpjūčio 29 d. 

Klausimai ir papildoma informacija: MMLAB prodiuserė Rusnė Kregždaitė rusne@mmlaboratorija.lt


Išsamiau apie projektą:

Muzikinio performanso idėjos autorė, režisierė ir kompozitorė – Agnė Matulevičiūtė

Muzikinio performanso choreografas – Pawel Sakowicz (Lenkija)

Kompozitorė ir būsimo kūrinio režisierė Agnė Matulevičiūtė vizito į Japoniją metu aplankė Nijō pilį, norėdama susipažinti su šio unikalaus statinio architektūra ir jos grindimis, kurios skleidžia garsus panašius į paukščių balsus. Pasivaikščiojimas „lakštingalų grindimis“ įkvėpė menininkę sukurti kūrinį pastatui, grojant juo kaip muzikiniu instrumentu. Tai – muziką ir šokį jungiantis kūrinys, kuriame atlikėjai taps ir garsinio audinio kūrėjais, kurdami jį savo kūnais ir balsais.

Kūrinio tema – saugumas. Architektūrinė garso technologija buvo naudojama apsiginti, tad ir performanso metu per garsą, muziką bei judesį būtų tyrinėjama puolimo ir gynybos, saugumo ir privatumo tema. Saugumas gali reikšti ir vidinę būseną – siekiant atrasti vidinį ryšį su savimi, mokantis nusibrėžti ribas, bet ir išorinę, labiau universalią temą – pasaulio nesaugumo baimę. Apie „lakštingalų grindis“ kalbama kaip apie mitą – tai galėjo būti apsaugos sistema, padedanti apsiginti nuo įsibrovėlių, ar tiesiog neintencionali architektūrinė klaida. Bet šis mitas vis tiek yra kažkieno užrašomas ir pasakojamas kaip istorija. Toks dualumas atveria ypač plačius ir įdomius kontekstus, temas performanso kūrimui.


Informacija apie pasiruošimo veiklas


ANKETA